بررسی تفاوت‌های نایلون شیرینگ و فیلم استرچ

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    ویکی پلیمر
    من هستی هستم، دانشجوی پلیمر، برعکس اغلب دانشجوها که خیلی به رشته دانشگاهیشون علاقه ندارن من همیشه عاشق این حوزه بودم و از خوندن و نوشتن تو این زمینه لذت میبرم. تو ویکی پلیمر، مقالات و موضوعات مرتبط با پلیمر رو قرار میدم، با هم یاد میگیریم و با هم رشد میکنیم.

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 72
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 10
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 16
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
    آي پي امروز آي پي امروز : 3
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 26
    بازدید ماه بازدید ماه : 26
    بازدید سال بازدید سال : 690
    بازدید کلی بازدید کلی : 2180

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.14.80.45
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ویکی پلیمر و آدرس wikipolymer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بررسی تفاوت‌های نایلون شیرینگ و فیلم استرچ

بررسی تفاوت‌های نایلون شیرینگ و فیلم استرچ

مهار بار چیست؟

محفظه بار باعث می‌شود بار به طور ایمن در جای خود تنظیم شود تا بتوان آن را با خیال راحت به مقصد مورد نظر تحویل داد. برای دستیابی به حداکثر بار ممکن، باید از دستگاه بسته بندی کششی استفاده کنید. علاوه بر این، در صورت داشتن بودجه، می‌توانید بسته بندی خود را با ماشین آلات مناسب کاملاً خودکار کنید و هزینه‌های نیروی انسانی را کاهش دهید. بسته به حجم محصولاتی که بسته بندی می‌کنید، یک دستگاه استرچ رپ ممکن است برای کسب و کار شما مناسب باشد.

مقایسه فیلم شیرینگ و استرچ

فیلم شیرینگ برای بسته بندی محصولات کاربرد دارد، به صورتی که منقبض می‌شود تا در اطراف شکل محصولات بسته بندی شکل بگیرد. نایلون استرچ برای بسته بندی پالت‌های کالاهای از پیش بسته بندی شده قبل از حمل و نقل استفاده می‌شود. فیلم شرینک کشیده نمی‌شود و نمی‌توانید از آن به عنوان نایلون استرچ استفاده کنید. نایلون استرچ جمع نمی‌شود و نمی‌توان آن را از طریق تونل حرارتی فرستاد یا با تفنگ حرارتی منقبض کرد. بنابراین، فرق فیلم شیرینگ و نایلون استرچ را می‌توان از نظر کاربرد و عملکرد تشخیص داد.

زمان استفاده از فیلم شیرینگ

اگر به دنبال فیلمی هستید که بتوان از آن برای بسته بندی محصولات خود برای نمایش در قفسه‌های فروشگاه استفاده کرد و در عین حال ظاهری براقی به آنها داد، فیلم شیرینگ انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. علاوه بر این، اگر سعی می‌کنید در حین خرید چشم‌های مصرف کننده را جلب کنید، استفاده از فیلم‌های شیرینگ ممکن است انتخاب بهتری باشد. در نهایت، هنگام بسته بندی مواد غذایی، فیلم شیرینگ محصولی بسیار کاربردی است. بهتر است از شما فیلم شیرینگ پلی الفین استفاده کنید، زیرا بهترین فیلم برای بسته بندی مواد غذایی است. برای انتخاب نوع مناسب فیلم شیرینگ باید سوالات زیر را پاسخ دهید:

  • آیا در حال بسته بندی مواد غذایی هستید؟ اگر در حال بسته بندی مواد غذایی هستید، از فیلم شرینک پلی الفین استفاده کنید.
  • آیا بسته بندی شما نیاز به تنفس دارد؟ اگر چنین است، از فیلم شرینک سوراخ‌دار استفاده کنید.
  • آیا محصولات شما نسبت به گرما فوق العاده حساس هستند؟ اگر پاسخ مثبت است، فیلم شرینگ ممکن است انتخاب خوبی برای شما نباشد.
  • آیا مشتریان شما نسبت به محیط زیست حساس هستند؟ اگر چنین هستند، ممکن است بخواهید به جای فیلم‌های پلاستیکی سنتی از فیلم‌های شرینگ زیست تخریب پذیر استفاده کنید.
  • آیا بودجه کمی دارید؟ اگر چنین هستید، از فیلم سنتی پلاستیک شفاف شرینک استفاده کنید.

زمان استفاده از فیلم استرچ

اگر به دنبال فیلمی برای بسته بندی محصولات هستید که روی پالت‌ها چیده شده‌اند و آماده ارسال هستند، قطعاً مایل به استفاده از استرچ خواهید بود. در مقایسه فیلم شیرینگ و استرچ باید گفت که استرچ به طور خاص برای پالت کردن محصولات با محفظه مناسب بار ساخته شده است. بسته به حجم محصولاتی که پالت می‌کنید، باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • چند محصول در روز، هفته و ماه بسته بندی می‌کنید؟ اگر حجم زیادی از محصولات را بسته بندی می‌کنید و بودجه مورد نیاز را دارید، ممکن است بخواهید از یک دستگاه استرچ رپ برای کاهش هزینه‌های مربوط استفاده کنید.
  • الزامات مهار بار چیست؟ بسته به اندازه و وزن محصولات شما، استفاده از بسته بندی کششی ممکن است ایمن‌ترین یا حتی ابزار مناسب برای این کار نباشد. اگر نمی‌توانید به مهار بار مناسب برسید، ممکن است مجبور شوید دستگاه خود به یک دستگاه استرچ رپ ارتقا دهید.

فرق فیلم شرینگ و استرچ

شرینگ استرچ
مناسب محصولات کوچک مناسب پالت بندی
بدون قابلیت کشش دارای قابلیت کشش
پیچیدن دور محصول با حرارت پیچیدن دور محصول با کشش
دارای قابلیت چاپ طرح یا لوگو بدون قابلیت چاپ طرح یا لوگو
کمک به حمل و نقل راحت محصولات کمک به حمل و نقل راحت پالت‌ها
تولید در ابعاد کوچک تولید در ابعاد بزرگ

خرید فیلم شرینگ و استرچ 

با مقایسه نایلون شیرینگ و فیلم استرچ می‌توانید فیلم مناسب کاربردهای خود را تهیه کنید. استرچ پالت‌های صنعتی را بسته بندی و محافظت می‌کند، در حالی که فیلم شرینک حاوی کالاهای مصرفی برای بسته بندی و قفسه بندی آسان در فروشگاه است. نمی‌توان از یکی به جای دیگری استفاده کرد.

َفرق فیلم شیرینگ و استرچ را در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم. حالا به خوبی ‌دانید که کدام فیلم را باید خریداری کنید. اگر به دنبال خرید فیلم‌های باکیفیت هستید، فیلم‌های شرینگ و استرچ «احسان پلاست» در نهایت کیفیت به شما تقدیم می‌شوند. شما می‌توانید با بررسی قیمت و مشخصات فیلم‌ها، محصول مناسب را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.



تاریخ ارسال پست: جمعه 27 مرداد 1402 ساعت: 20:11
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: